Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2013 20:45 - Осъзнато примирение
Автор: shveik5 Категория: Други   
Прочетен: 2855 Коментари: 9 Гласове:
18

Последна промяна: 03.04.2013 16:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

 - Никой не може да избяга! Аз мога да избягам от кучето, мишката може да избяга от мен, ти можеш да избягаш дори от смъртта , но от себе си никой не може да избяга.
Съдбата е решила на тоя свят, тук и сега, да бъда кротка котка и аз я приемам и съм доволна, така както можеше да реши да бъда в тоя миг, ей там долу някъде страхливо мишле, и сега щях да се крия от себе си!  Ех, можеше да бъда и куче и сега да са си подгоня самодоволно. А може би и да бъдех човек, а ти котка и сега да се вслушвах внимателно в твоите слова.Съдбата решава, а ние сме изпълнителите. Но каквото и да съм, важното е да имам очи и намеря уюта във всичко, което ме заобикаля.Да ме радва топлинката на слънцето и на постелката под мен.
   
И ме извини, моля те, но и аз си имам своите огорчения и радости, за да бъда по-приветлива сега пред теб! Този живот е точно толкова сложен за мен колкото и за тебе е. И аз знам точно толкова колкото и ти! Нищо не знаем за него, но и двамата усещаме, че е прекрасен!  Не мога да науча никого на нищо, но мога да провокирам тези, които са склонни да разсъждават, да видят във всяко нещо красива вселена!  Затова, съзерцавай ме захласнато, снимай ме впечатлено, гледай ме тихо, и ще се увериш, че светът  е уникален като мен!  И съвършен, и обикновен, и тленен, като всичко заобикалящо ни. Аз няма да мърдам, за да не те смутя в размислите ти. Искам сам да го осъзнаеш! Да осъзнаеш, че и двамата сме тук да бъдем себе си.Аз в мълчанието си и ти в одобрението си. И това е достатъчно!

 

 “Не мога да науча никого на нищо. Мога само да ги провокирам да мислят!”                 Сократ

 



 




Гласувай:
18



1. pvdaskalov - Да, да...
22.03.2013 23:03
Точно това е правел Сократ според диалозите на Платон. Приемам символиката в постинга съвсем сериозно, но в този късен час предпочитам да не я коментирам, а да разкажа един виц. Мисля, че добрият войник Швейк обича хумора. Тук става дума и за куче. Явява се едно на събеседване за постъпване на работа. Отговаря перфектно на всички въпроси, пише даже на машина с 300 удара в минута, но накрая го питат знае ли чужди езици и то, кучето, веднага рекло: "Мяу-у-у..."
Лека нощ, приятелю, и приятен уикенд. П. В.
цитирай
2. shveik5 - Споменаването на куче
22.03.2013 23:47
извиква, в тоя кучешки свят, още три кучета от вицовете, изпратени с ракета в космоса и Бай Ганьо с тях. И при поредна радиовръзка, от центъра за управление наредили на кучето Лайка да следи показанията на уредите за налягане, на другото куче да провери херметичността, на третото да ориентира кораба съгласно траекторията на полета, а на Бай Ганьо наредили- Нахрани кучетата и внимавай да не натиснеш някое копче!
Което, разбира се, не ни е попречило да се гордеем по-късно, че наш космонавта е летял в космоса!
цитирай
3. vilish - Да бъдем себе си!
02.04.2013 13:15
Щом не можеш да бъдеш на хълм бор висок,
ти бъди дребен храст,
но бъди,най – прекрасният храст край пенлив водосток
и на бора недей се сърди!

Щом не можеш да бъдеш и храст, ти трева
покрай пътя стани мълчешката;
вместо щука бъди малък клен, но това
да е кленът – мечта на реката.

Няма как да сме все капитани
– моряци да станем, пак нужни сме значи.
Има труд за титани и труд за слабаци
просто всеки си има задачи.

Щом не си пътят царски, пътека стани,
щом не си слънце, бъди пък звезда.
Просто своята собствена цел постигни
и така ще оставиш следа.

Дъглас Малок

Благодаря, че ни припомняш и предизвикваш размисли ... Всички сме част от тази Вселена, но със своите си "неповторимости" ... :)
цитирай
4. shveik5 - Явно
02.04.2013 23:08
съм опитал да кажа нещо, което ти го каза, Vilish!
цитирай
5. ishchel - Мъдри и верни думи!
02.05.2013 12:04
Казват, че котката е най близо да създателя ! ЖИвее в перфектна хармония и я излъчва. Склонна съм да мисля, че мисията и на тази земя е да ни научи на мъдро спокойствие , обич и приятелство, давайки ни ги.
Поздрави.
пп.Колкото по-малко е нужно на човека, толкова по-близо е той до боговете - Сократ
Музикалния фон е чудесен:)
цитирай
6. shveik5 - Благодарности за перфектния коментар, ishchel !
02.05.2013 22:34
Ние можем да й завиждаме за доволството и блаженството, което тя изпитва на земята с простотата и непретенциозността си, и удовлетвореността, с която приема статуквото!
При нас света е много по-сложен, динамичен и напрегнат, но дали това ни прави по-щастливи?
Дали пък Създателят не е лишил нарочно животните да не общуват с думи, а е оставил чувствата само!Дали защото думите не винаги казват повече от колкото мълчанието! Дойдат ли думите и идват лицемерието, лъжата, демагогията, съмненията.
Като в оня виц, дето двама евреи пътуват в едно купе и Моше пита Аврам за къде пътува
-За Париж- отговаря Аврам
- Аха, Вие казвате за Париж, за да си помисля аз, че пътувате за Берлин! Но в действителност, Вие пътувате за Париж. Защо ме лъжете г-н. Аврам!
цитирай
7. анонимен - Хареса ми и то много.
23.05.2013 06:57
Хареса ми и то много.
цитирай
8. shveik5 - Радва ме
23.05.2013 18:02
и то много!
цитирай
9. zaw12929 - Bqgstwo ot sebe si e. . . smyrt pri ...
19.11.2013 03:10
Bqgstwo ot sebe si e...smyrt pri samoubijstwo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shveik5
Категория: Други
Прочетен: 110166
Постинги: 22
Коментари: 110
Гласове: 2145
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031