Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2013 23:38 - Какво ми каза един противник на протеста
Автор: shveik5 Категория: Други   
Прочетен: 3435 Коментари: 5 Гласове:
11

Последна промяна: 14.07.2013 00:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image

Винаги съм изпитвал завист към софиянци, че са привилегировани в много отношения. И сега пак ги „ненавиждам”, че могат да протестират свободно и гордо, така както и на мен ми се ще, но не съм от София! Затова пък се радвам на всичко чисто и красиво произлязло от протестите, та било то и статия дори:   Какво ми каза един противник на протестите...

  Вчера един колега във Военна академия ми каза нещо, което първоначално не исках да споделям, за да не стане дума пак за нови разделения между протестиращите и не-протестиращите. Но мисля постоянно за това.
Този колега ми каза следното:
  
  - Аз съм си червен - като военен, отдал 31 години на армията. И когато ме питат, си признавам честно, че съм за БСП.
  Против протестите съм. Но се опитвам да разбера протестиращите. Ходих два-три пъти да ги гледам. В протестите има и много свежи емоции, пълно е с младежи, с веселие, с радостни лица, с карнавалност, голяма част от хората са там просто заради чувството за общност, зарад усещането, че могат да са полезни на страната си.
  А ние пред НДК размахваме юмруци, Но пасаран! Венсеремос! Физиономиите ни озлобени, сърдити, като че ли ще водим партизанска война... Няма тръпка, няма позитивни чувства. Някакви мимики от старите ленти!
  Но и това не е важно! Виж, Ники, какво си помислих - много от протестиращите сега живеят нормално и с тяхното образование, езици, интелигентност ще продължат да живеят добре, а ако не се получи, ще заминат на Запад.
  И те, тези, които живеят никак не лошо, са месец на площадите, водят си децата, стоят под дъжда, лишават се от отдих вечерта и искат промяна.
Единици са тези сред тях, които търсят власт, депутатстване, личен келепир.
Те протестират защото искат промяна на тази вредна политическа система. Искат промяната, въпреки че лично те се справят чудесно или вярват, че в този живот няма да са на дъното.
  Добре, тези младежи и тези справящи се в живота хора няма да могат да протестират вечно, ще се уморят, ще бъдат нахулени от всички мрънкачи, от онези бесепари, които са с капаци.
  И може и да не успеят.
  Но на следващия ден след неуспеха на протестите те пак ще имат добра работа, амбиции, планове и пак ще мислят за реализация на Запад, ако тук не се получи.
  А ние, които ще "успеем", които ще ги "победим", които развяваме червените знамена със сърпа и чука, които целите беловласи се събираме до НДК или си седим по къщите и говорим срещу тях... Ние, какво ще правим на следващия ден след неуспеха на протестите?
Много ясно какво, Ники, много ясно - ще си седим бедни, отчаяни, живеещи в блатото, ще търпим корупцията, ще търпим олигарсите, ще търпим богатите си партийни лидери, ще говорим с омраза като се събирам в компании за Станишев, който уби партията, ще гледаме как ни се мъчат децата, как не ги вземат на работа заради герберски, червени или сини калинки, ще псуваме сърдито и ще издигаме юмруци с Но пасаран! и Венсеремос!
  И ще се вайкаме, че България си отива, че има калпави управници и се е превърнала в разграден двор..
  
  Николай Слатински
  12.07.2013 г.
http://offnews.bg/index.php/219430/kakvo-mi-kaza-edin-protivnik-na-protestite










Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - Привет!
22.07.2013 09:50
Приятно изненадан съм от постинга... Невероятно истински поглед и тълкувание на това, което става от месеци по жълтите павета на София.
цитирай
2. ishchel - Най после
23.07.2013 01:50
едни човешки думи...и честно мнение.Трябва да си глух, сляп и инвалидизиран духовно, за да продължаваш да противопоставяш хората непрекъснато. А много го правят, с очакването, че така ще се докопат до властта. Със стари методи нов живот не се живее.
Благодаря ти, че ги сподели, напълно ги подкрепям - това е и моето виждане за протеста...Омразата е страшна - първо тя трябва да си иде, обаче как...да очакваме просветление свише за тези, които я разпалват...едва ли...
Поздрави
цитирай
3. shveik5 - „За отечеството работим - кажи ти моите и аз твоите кривици,
24.07.2013 23:00
па да се поправим и тръгнем наедно”
Колко просто го е изрекъл, а става и за конституция!
цитирай
4. apostapostoloff - Бедният е беден, защото е
06.11.2013 04:38
ПРОСТ!

Това е ЦЯЛАТА ИСТИНА! Останалото е от лукавия и от пилешките ви мозъци!
цитирай
5. shveik5 - Има някои блогари, които минават през постингите като куче покрай дърво.
12.11.2013 23:52
Напикаят го, след което тръгват към другото. И през цялото това време си мислят за пилета!
Приятелю мой, жаркий!
Знаеш, че всяко правило си има изключение, лошото е, че при нас изключенията са правило. Както и Апостол не означава Апостол!
Ако беше така както твърдиш щях да се радвам, че нещата са си на мястото и навсякъде цари ред и справедливост. Щях да слушам в захлас и с отворена уста тези от парламента, без страх, че от плюенето им ще ме хванат бацили, понеже те са чисти и святи хора. А пък щом ти е допаднало „дървото ми” заповядай пак!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shveik5
Категория: Други
Прочетен: 110924
Постинги: 22
Коментари: 110
Гласове: 2147
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930